5 smarte tips til et rimelig mobilt kontor

Av Anders Romberg 20. november 2018

Som håndverker har du som regel kontoret med deg i varebilen. Da kjenner du sikkert også til utfordringene med å holde system og orden i førerkupeen.  Brosjyrer, manualer, kontrakter, avtaler, kvitteringer og andre dokumenter. PC, iPad, mobiltelefon, avtalebok og skrivesaker. Matpakke, termos, kaffekopp, drikkefalsker, solbriller og lesebriller, etc, etc. Det er mange ting som det skal holdes orden på og uten et fast system er det lett at alt flyter utover passasjersetet og på gulvet foran. Her får du 5 enkle tips til hvordan få orden på det mobile kontoret ditt.

Les mer >

Temaer: transport, varebilinnredning, bilinnredning, Kjøpe varebil, Orden, Pris, Økonomi, car office, mobilt kontor, kontor i bilen

Om Loydsbloggen

Loydsbloggen skal være en kilde til kunnskap og inspirasjon for eiere og brukere av varebil. Vi tar opp temaer som er viktige for deg som håndverker, varetransportør eller annen bruker av varebil. Du vil finne nyttig innhold om hva du må tenke på ved kjøp og bruk, og nyttige tips for forbedring av varebilhverdagen. På Loydsbloggen blogger vi en gang i uka. Følg oss gjerne!

Besøk www.loyds.no

New Call-to-action
New Call-to-action

Siste innlegg